14 Mayıs 2012 Pazartesi

İkili İlişki ve Sorunlar

Kız konusunda sorunları olan arkadaşlar aşağıda sorunlar üzerine yaptığım yorumları takip ederlerse en azından kendileriyle bağdaştırdıkları durumlarla ilgili az da olsa fikir edinebilirler.

S: Allah belasını versin, cool ol, cool ol dediniz, cool olduk bak ne oldu şimdi, kız beni seviyordu, ben hep mesafe koydum, o diyordu senınle mutluyum ben xxx,  neden boylesin anlamıyorum , bende iyi bir arkadaşımsın xxx diyordum tabi.
Sevgini belli etme,cool ol ! Mal kafam al şimdi, iki gündür aramıyor, mesaj atmıyor. Bende mal gibi açtım duman dinliyorum, cool'um ya ! Tabi hep karşı taraftan beklerim, siz siz olun sevdiğiniz halde araya mesafe koymayın. Ciddiyim, çok acı çekersiniz. Konuşmaya çalışıp, konuşmazsınız. Şu an çok kötüyüm, ben aşırı mı paranoya oldum veya ne bileyim ben mi abarttım, nasıl cool oluyorsunuz anlatın hele çok sıkkın canım.

C: "İyi bir arkadaşımsın xxx" dememen gerekirdi dostum. Beklentide olduğun kıza sakın  arkadaşımsın, kankamsın vs. gibi laflar etme. Cool olucam diye batırmışsın sen.


S: dostum ne dınlıyorsun diyordu işte pittbul felan diyordum o diyordukı su an en sevdıgın kahveyı içiyorum ve seyirlik degil ömürlük olsun dınlıyorum :)) ben cevap olarak Anladım. ben varya odunum ben cool felan degilim bi çuval inciri berbad ettım 2 gundur yazmıyor dun canıma tak etti derbiyi izledim biraz alkol almıstım aradım sampiyonuzzz diye bagırdım caddeydım sesde anlasılmıyordu xxx kapıyoyrum dedı kapattı hiç böyle yapmazdım gerı donerdi mesaj atardı ama atmıyor.

C: Sanırım kızın o kısmen uzun mesajına cevap olarak "Anladım" diye karşılık vermişsin. Kısa tuttuğun bu cevaptan, kız kuvvetle muhtemel "onunla pek ilgilenmediğin, onu anlamadığın" çıkarımını yapmıştır ki kızların %90'ı aynı çıkarımı yaparlar.Senin bu olaydan sonra yapman gereken kızın gönlünü almak olmalıydı. Maçtan sonra arayıp "şampiyonuz" diye bağırman kızla ilgilendiğinin, ona ilgi gösterdiğinin kanıtı değildir. Ayrıca kızlar böyle holiganımsı aşırılıkları sevmezler. Olaydan sonra arayıp kibar bir şekilde özür dileseydin aslında "Anladım" diye mesaj atmayacak kadar kibar birisi olduğunu kanıtlasaydın tüm problemin çözülmüş olurdu.Bu arada odunlukla cool'luk arasında ufak ince bir çizgi vardır, bu çizgide yürümeyi becerememişsin sen anlaşılan.


S: Kızdan "kanka" olur mu ?


C: Erkek sürekli cinsel veya duygusal beklenti içindeki bir varlıktır. (Durun vurmayın hemen, açıklaması aşağıda.)


Kim ki aksini söylüyorsa yalan söyler.


O yüzdendir ki kızdan "kanka" olması için ya o kızın çirkin olması lazım ya da sevdiğiniz başka bir kız olması lazım yada duygusal bi travmanın içerisinde olmanız lazım.


Yoksa ateş-barut mevzusu, klasik olacak ama kimya gereği kanka muhabbeti yemez.


S: Manita yapmanın yolu nedir ?


C: Benim vereceğim cevabı "lonely hunter" vermiş forumdan. Alttaki yazı ondan alıntıdır;


"Hayatınızdan bin tane kız geçmiş gibi davranın yeter."


S: Aşığım ama kız derslere önem veriyor, utangaç ve benim gibi 1 sevgilisi dahi olmamış



C: Derslere çok önem veriyorsa bu tarz ilişkilere en azından ders konusunda rahatlayana kadar gireceğini düşünmüyorum. 
Aslında senin kendini ona şu durumdayken sevdirmen zor, belki bu ders olayını, bir ihtimal fırsat falan olursa birlikte yaparsanız birşeyler olabilir.

Kendini ona farkettirmeye çalış ama fazla üsteleme ve herşeyi zaman bırak. 


S: Kızla mesajlaşıyoruz ama kız bana; Mühendis sevgilim olsun, doktor sevgilim olsun diyor. Not:Mühendis, doktor değilim.


C: Bu tarz hatunlar statüye önem verirler ve gerçek aşkı asla yaşamamışlardır ve muhtemelen asla yaşayamayacaklardır. Bu kız klasik kafadan sıyrılamayacağı için, kazara oldu diyelim ilişkiye başlasanız bile ilişki rutin bir şekilde devam eder. Yol yakınken eğer mühendis ya da doktor değilseniz bu kızla ilişkinizi kesin, boşa kürek çekmiş olursunuz.


S: "Küçük kağıtlara aşk sözcükleri yazıp sonra o kutuyu önümde açıp, yazdıklarını bana okumasını istediğim bir sevgilim olsun." vesaire gibi ilişkiyi kalıplara sokan kızla ilişki nasıl olur ?


C: Bu kızla başladığınız ilişkide önemli günleri hatırlamanız, onu asla kırmamanız, her yaptığınız harekete dikkat etmeniz ve sürekli ilgi göstermeniz gerekmektedir. Ufak tefek jestlerden hoşlanır ama beklentisi genellikle erkeğin yaptıkları üzerine olacağı için size değil, yaptıklarınıza aşık olacaktır. Boş geçin, sizin yaptılarınıza değecek kadar, sizi asla sevmeyecektir.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder