7 Mayıs 2012 Pazartesi

Ah be kadın !?

"Postmodern sevişmelerden günümüz kapitalizmine sevginin tüketimindeki artış duygusal serzenişlerinde terazisini fazlasıyla şaşırtmış durumda galiba."

Heh bu lafın üzerine nasıl bir muhabbet döner, sosyal çıkarım yaparak mı analiz edelim, ne yapalım a.q.

O değil de sahteleşiyor insanlar lan, olduğun gibi görünsen yadırganacaksın diye maymun gibi şekilden şekle giriyorsun, hiç var olmamış kişilerin karakterine bürünüyor, yok olmayacakmış gibi zorluyorsun kendini. Dünya dediğin ölümlü abi, kasmamak lazım. Kanadın kırılır, sikertirler falan ama kalkacaksın kendine bi bakacaksın önce.

Ben kimim veya ben neyim diye soracaksın, benim olayım nedir, nasıl bi görevim var, ne yapmalıyım gibi  mesela. Sen sormadıkça kendine beynin "kalk lan şunu yap, bunu yap" demez. Düşünmek için bile eyleme geçebilmek gerekli yani özetle. Sen eyleme geçebiliyor musun yoksa toplumun empoze etttiği düşüncelerle mi kuruyorsun hayal düyanı önce onun bir farkında olmak lazım.

Zaten farkına varmadığında civa gibi oluyorsun, döküldüğün kabın şeklini alıyorsun.

Civa gibi olmamak lazım, ben buyum diyebilmek lazım yani.



"Ben burdayım, böyleyim kabul ediyorsan tamam, kabul etmiyorsan değiştirmeye çalışma." demek gerekli yani.

Mesela hatun kişiler bu değiştirme olayını çok yaparlar. Lan sen o adamın bi kere o kusurlu yanlarına hasta olmuşsun, onun o özelliklerini sevmişsin ne sikime adamı değiştirmeye kasıyorsun ki hayır onu da geçtim değiştirdikten sonra "sen çok değiştin" vs. diye öten modelleri var ki bunların, Allah kimseye bu kafada hatun kişi nasip etmesin.

He lan karılı kızlı mevzuya geçtik bunların ben tutarsızlıklarına da tırt oluyorum. Bir de insanı böyle "beni seviyo mu acebağ" diye test etmeye kalkıp ucuz ucuz hareketler yapanları var. Yahu be mal kadın seni sevmesem niye yanında olayım, onu da geçtim göz var nizam var lan birinin seni sevip sevmediğini kestiremeyecek kadar salak mısın da çocukça oyunlara başvuruyorsun. Hayır şimdi liseli kız yapsa bunu anlarım da olmuşsun at gibi, yaşın kemale ermiş hala bu hareketler.Yediden yetmişe nesiller lan adeta.

Çok doluyum aslında bu konularda aşk meşk diye inleyenleri var bunların ama hatun hayatında doğru düzgün adam gibi biriyle çıkmamış, sanırsın ki dünyanın en aşık insanı bi tripler bi ahkam kesmeler ben anlamıyorum bu nasıl mis gibi bir kafa. Hayır bakıyosun hatun duygusallığın yanından geçmiyor, aşk hayvan gibi yaşanmaz ki, medeni olmak lazım.

Bir de tektaş hastası, alışveriş hastası hatunu da bir türlü çözemedim ben mesela, lan gelmişsin kaç yaşına ergenlikten bi zahmet çık amk, yorma insanı.

Tektaş falan isteyen hatun kişi sözüm sana dinle lan; Sevdiceğin aldığı sikimsonik bi kolye bile eğer seni düşünerek aldıysa sikindirik tektaştan daha değerli olmalı senin gözünde.

Bu kafayla düşünen insanlara "Al taş, götüne sokarsın" diyesim var. Yahu harbiden al götüne sok, senin değerin o taşın ederi kadarsa ben sana verilen değere sokayım be ablacım. Bu fikirsizlikle zaten bırak aşkı sağlıklı bir ilişki yürütmen bile zor zaten.

Neyse daha yazarım da sonra yazayım,hasta olma arifesinde devreleri yakmayalım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder